Ontwerpen
waar we trots
op zijn

Grafisch ontwerp portfolio.

Dit portfolio geeft een goede indruk van de grafische ontwerpen die Attentic voor andere bedrijven heeft gemaakt. Zoals je ziet, is ieder bedrijf en iedere opdracht uniek. Attentic kan ook van toegevoegde waarde zijn voor de communicatie en uitstraling van jouw bedrijf. Neem daarom gerust even contact op. Dan nemen we samen jouw wensen door!

Het Grootste Kennisfestival van Nederland

Op het Grootste Kennisfestival van Nederland kom je alles te weten over nieuwe manieren van werken, organiseren, besturen, samenwerken en ondernemen. Attentic maakte als partner van het Kennisfestival verschillende grafische uitingen en bood ook de nodige ondersteuning bij de website van het Kennisfestival en Kennisplatform.

Bekijk project
#Grafisch ontwerp, #Communicatie, #Webdesign

JuiceMe Slowjuicers

Slowjuicermerk JuiceMe wint enorm aan populariteit in Nederland. Voor JuiceMe Slowjuicers creëerde Attentic een nieuw, fris logo, dat lekker in het oog springt. Het nieuwe JuiceMe-logo draagt bij aan een betere herkenbaarheid, zowel online als offline, op machines, websites en de verpakkingen.

Bekijk project
#Grafisch ontwerp, #Huisstijl ontwerp, #Logo ontwerp

DeRekenWinkel

In de Rekenwinkel vind je veel meer dan alleen rekenmachines. De Rekenwinkel is namelijk ook online specialist in robotica, virtual reality, 3D Scanning & printing en nog veel meer. Attentic verzorgde voor de DeRekenWinkel een zeer herkenbare en multifunctionele communicatielijn om de naamsbekendheid en herkenbaarheid van DeRekenWinkel en haar dochterondernemingen te vergroten.

Bekijk project
#Grafisch ontwerp, #Huisstijl ontwerp, #Logo ontwerp

FysioZuid

FysioZuid is de nieuwe naam voor Smienk Fysiotherapie. Bij de nieuwe naam van deze fysiotherapiepraktijk hoort een nieuwe, professionele uitstraling. Attentic ontwikkelde voor FysioZuid een volledige nieuwe huisstijl voor meer eenduidige communicatie en een strakke, professionele uitstraling.

Bekijk project
#Grafisch ontwerp, #Huisstijl ontwerp, #Logo ontwerp

FiaFia Tours

Met de fietstours en stadswandelingen van FiaFia mis je geen enkel hoogtepunt meer van de Europese steden die je bezoekt. Het aanmelden voor een fietstocht wel heel eenvoudig gemaakt door het nieuwe ontwerp dat Attentic maakte voor de fietstickets en –flyers. Hierdoor hoeven mensen niet eerst naar het kantoor van FiaFia maar kunnen ze hun inschrijving direct op straat regelen.

Bekijk project
#Grafisch ontwerp

Dutch YouTube Gathering

De Dutch YouTube Gathering is voor de bezoekers een ervaring om nooit te vergeten. Niet alleen vanwege de gasten, de sfeer, maar ook dankzij de unieke VIP-items voor alle fans en bezoekers, die maar éénmalig verkrijgbaar zijn. Attentic ontwierp verschillende items en zag bezoekers over elkaar buitelen om ze te pakken te krijgen.

Bekijk project
#Grafisch ontwerp, #Communicatie

Bouman Uitvaartzorg

De uitvaartonderneming Bouman Uitvaartzorg staat voor uitvaartzorg anno nu: persoonlijk, betrokken en betaalbaar. Bescheiden, maar ook jong en fris. Attentic verzorgde voor Bouman Uitvaartzorg de compleet vernieuwde communicatie in een duidelijke, herkenbare stijl. Een stijl die niet schreeuwerig maar eerder ingetogen is en toch goed bijblijft, helemaal passend bij Bouman Uitvaartzorg.

Bekijk project
#Grafisch ontwerp, #Huisstijl ontwerp

IkWilZitZakken

Als je lekker ergens in wilt ploffen en daar heel lang wilt blijven zitten, dan wil je een zitzak. Wie dat ook wil, kan een kijkje nemen op ikwilzitzakken.nl, dé online webwinkel voor alle soorten zitzakken. De designs voor verschillende advertenties, die Attentic creëerde voor ikwilzitzakken, zorgden voor een betere online conversie en dragen ook bij aan de online herkenbaarheid van ikwilzitzakken.nl.

Bekijk project
#Grafisch ontwerp, #Advertentie ontwerp

Jasjehandtasje

De leukste modemusthaves van het moment vind je bij Jasjehandtasje. Om de potentiële online bezoekers hiervan te overtuigen creërde Attentic een duidelijke en herkenbare stijl voor de advertenties. Mede dankzij de professionele uitstraling zorgde dit voor een hogere doorklik-ratio en dus voor nog meer verkopen via de webshop.

Bekijk project
#Grafisch ontwerp, #Advertentie ontwerp

Firstlook Festival

Ieder jaar komen meer dan 25.000 mensen naar het Firstlook Festival in de Jaarbeurs, het populairste Game-Event van de Benelux. Ze vinden hier de nieuwste games, consoles, cosplay en gaming gear. In opdracht van Dutch YouTube Gathering zorgde Attentic voor de voor de vormgeving van livestream van de DYTG Kijkerslounge 2015. In de mooi vormgegeven online omgeving, volledig in de stijl van Firstlook Festival, konden de Livestream-kijkers in de kijkerslounge precies zien wie er aan het streamen was.

Bekijk project
#Grafisch ontwerp

Zwarteknoflook

Zwarte knoflook is gefermenteerde knoflook. Hierdoor heeft het een unieke, zachte smaak, ruikt het ook niet en is het bovendien gezonder dan normale knoflook. Op ZwarteKnoflook.nl vind je recepten en verkooppunten. Attentic zorgde onder meer voor de ontwikkeling van de blog die door klant zelf kan worden beheerd en het ontwerp van diverse receptenkaarten.

Bekijk project
#Grafisch ontwerp, #Webdesign

Vlaggenunie Friesland

Voor VlaggenUnie, een webshop die is gespecialiseerd in vlaggen en vlaggenmasten, leverde Attentic nieuwe, creatieve designs voor de vlaggen. VlaggenUnie kan nu beschikken over verschillende originele vlagdesigns die dankzij het .eps-formaat snel kunnen worden gedrukt en geleverd.

Bekijk project
#Grafisch ontwerp

Sunset Projects

Attentic creëerde voor Sunset Projects, een internationaal producent en leverancier van loungesets, kussens en meubels voor de horecabranche een unieke huisstijl. De grafische uitingen hebben een echte ‘marine look and feel’ hebben waarmee Sunset Projects voor verschillende doelgroepen in Zuidoost-Azië, Australië en de Caraïben goed opvalt en herkenbaar is.

Bekijk project
#Grafisch ontwerp, #Logo ontwerp, #Webdesign